Informatii referitoare la preturi pachete afisate si/sau ofertate
Informatii generale
Afisam preturile pachetelor doar pentru o selectie de hoteluri facuta atent de consultantii nostri (oferta fiind mult mai bogata). Pentru simplificare, oferta este grupata pe perioade.
Hotelurile prezentate in program sunt sugestii – in cazul in care acestea nu sunt disponibile la momentul solicitarii ofertei/rezervarii, se vor oferi hoteluri similare (pot exista mici variatii de pret).
In afara de preturile standard ale pachetelor, facem tot posibilul sa va recomandam hotelurile care au tarife promotionale. Acestea nu au perioada de valabilitate, ele sunt gestionate de hoteluri in functie de volumul lor de vanzari.
La momentul solicitarii unei oferte personalizate, consultantii Fresh Holidays verifica toate serviciile, in functie de data de plecare, hotel, orasul de plecare, structura de ocupare, buget etc. pe care le precizati, si fac recomandarile necesare, inclusiv perioade cu tarife promotionale apropiate de data de plecare solicitata.
Preturile pachetelor nu sunt valabile pentru perioadele de sarbatori locale, nationale sau internationale in tara de plecare sau destinatie.
Informatii specifice preturi afisate si/sau ofertate
Preturile sunt exprimate in EUR pentru 1 adult in camera DBL / program complet conform descrierii din continutul documentului / prezentare si include toate zborurile si serviciile la sol mentionate in program.
Pentru alte structuri de ocupare (adulti + copii, trei adulti s.a.), preturile se ofera la cerere.
Pentru oferte personalizate (alte date de plecare, alte hoteluri, plecari din alte orase sau structuri de ocupare diferite ale camerelor) sunteti rugati sa ne contactati pentru a lucra o varianta apropiata cerintelor.
Preturile generale / afisate pe website-ul www.freshholidays.ro sunt calculate pentru un cost mediu negociat, pentru minim doua persoane, al biletelor de avion si serviciilor la sol pe aceasta destinatie.
Pretul programului se poate modifica in timp datorita variatiilor costurilor biletelor de avion, solicitarii unei alte perioade de calatorie, disponibilitate, alti factori obiectivi care tin de furnizorii de servicii. (In timp inseamna de la momentul afisarii pana la momentul ofertarii sau de la momentul ofertarii pana la momentul deciziei de cumparare). Pretul final pentru perioada aleasa se reconfirma in scris (dupa verificarea disponibilitatii si tarifelor pentru perioada respectiva) la momentul exprimarii deciziei de cumparare si achitarii avansului.
Informatii preturi promotionale
Ofertele speciale de pret sunt generate in baza promotiilor hotelurilor, furnizorilor de servicii la sol sau companiilor aeriene, pentru perioade pre-determinate. Ele sunt valabile, in limita disponibilitatii, pentru rezervari efectuate cu cel putin 45 de zile inainte.
Selectam si recomandam initial unitati de cazare vizitate si servicii evaluate de consultantii Fresh Holidays.
Preturile sunt valabile pentru 1 adult in camera DBL / program. Pentru alte structuri de ocupare (adulti + copii, trei adulti s.a.), preturile se ofera la cerere.
Hotelurile cu tarif oferta speciala au disponibilitate foarte redusa in perioada de varf de sezon. Disponibilitatea in timp real pentru o data de plecare preferata, diferita de datele din oferta generala, se verifica la cerere.
Pentru oferte personalizate (alte date de plecare, alte hoteluri, plecari din alte orase sau structuri de ocupare diferite ale camerelor) sunteti rugati sa ne contactati pentru a lucra o varianta apropiata cerintelor.
Informatii generale referitoare la conditiile de calatorie
Cazare
Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare prezentate este cea atribuita in mod oficial de institutiile de acreditare din tara de destinatie, conform standardelor proprii.
Conform regulilor internationale, check-in-ul la hoteluri incepe cu ora 14:00 iar check-out-ul trebuie facut pana in ora 12:00 in ziua plecarii. (Exista si exceptii de la acest program – hoteluri care precizeaza alte ore pentru intrarea/iesirea la/de la cazare). Orele in plus se taxeaza conform politicii hotelului.
Alocarea camerelor se face la receptie, la sosire – orice problema legata de amplasarea, aspectul, dotarile camerei se rezolva de catre calator la receptie, asistat, daca este necesar, de reprezentatul agentiei telefonic (numarul de urgenta) sau in persoana, daca este insotit. Acesta din urma nu este raspunzator pentru solutiile oferite de reprezentatii hotelului.
Solicitarile suplimentare referitoare la atributele camerelor – dispunere, tip vedere, balcon, pat matrimonial sau nu, camere fumatori sau nu etc. – facute de calator sunt mentionate de agenti in solicitarea de rezervare si pe vouchere, dar NU sunt garantate. Ele depind de disponibilitate la momentul check-in-ului si alocarea camerei este exclusiv responsabilitatea departamentului front-office al hotelului. Agentii care opereaza rezervarile nu sunt raspunzatori daca hotelul nu poate da curs solicitarilor particulare ale calatorilor.
De asemenea, denumirile tipurilor de camera si clasificarea lor sunt specifice fiecarui hotel in parte; ele nu indica in mod obligatoriu un atribut exclusiv al camerei – vedere la mare poate insemna vedere partiala la mare si de la mare distanta, pool side poate insemna iesire catre piscina a corpului de cladire in care este camera etc.
In cazul pachetelor turistice, ziua/zilele de plecare si ziua/zilele de retur nu sunt considerate zile de sejur, ele fiind alocate transportului inspre si dinspre destinatie.
Servicii la sol – limitarea raspunderii si consideratii de natura operationala
Partenerii care ofera serviciile la sol isi rezerva dreptul de a modifica programul / programul excursiilor in functie de anumite situatii obiective ce pot interveni pe parcurs.
Desfasurarea programului poate fi oricand influentata de conditiile de vreme sau din natura si furnizorii pot face oricand modificari in programul zilnic inainte de sosirea turistilor sau pe parcursul sederii lor pentru a garanta siguranta si buna desfasurare a activitatilor.
Furnizorii la sol isi rezerva dreptul de a modifica sau anula orice tur fara anunt prealabil si eventual modifica serviciile in functie de cum este necesar, chiar si dupa data plecarii, daca este in interesul clientului si pentru siguranta sa. In astfel de cazuri, fortuite sau de forta majora, sumele platite nu se vor returna.
Mare parte din programele noastre include calatorii si activitati in zone protejate, parcuri nationale, rezervatii, zone cu clima extrema sau microclimate – astfel, programul stabilit poate fi modificat dupa confirmarea rezervarilor, imediat inainte de plecare sau chiar dupa plecare, din motive obiective: modificari ale reglementarilor autoritatilor responsabile, aparitia unor conditii de vreme nefavorabile care fac imposibila deplasarea sau activitatea confirmata, blocarea anumitor zone, migratie a animalelor, defectarea sau blocarea mijloacelor de transport specifice, situatii care privesc companiile aeriene locale sau facilitatile de cazare dintr-o anumita zona. Modificarile va sunt aduse la cunostinta imediat dupa producerea evenimentelor, impreuna cu alternativele propuse.
Transportul ia in considerarea ca fiecare turist are o valiza si o geanta mica – in cazul in care bagajul depaseste ca numar sau greutate aceste reguli generale, turistul este responsabil pentru achitarea eventualelor cheltuieli suplimentare. Pentru anumite deplasari din anumite destinatii exista limite stricte in ceea ce priveste tipul, greutatea si dimensiunea bagajului, mentiuni care sunt facute in fiecare program in parte.
Zborurile interne si charter, rafting-ul si calatoriile pe rau/mare/ocean, escalada, rappelling-ul, calaritul, deplasarile cu bicicleta, motocicleta, scuter, ATV-ul, tururile de canopie, toate pot fi supuse restrictiilor de greutate si marime. Daca programul include astfel de activitati si turistii depasesc o inaltime sau greutate medie, va rugam sa ne spuneti pentru a putea solicita informatii specifice. In cazul in care nu suntem informati si furnizorul de servicii impune limitari sau costuri suplimentare, turistii isi asuma responsabilitatea pentru acestea.
Mesele se servesc la hotel sau in restaurante locale, conform programului. Transferurile seara la restaurant implica o taxa suplimentara in cazul in care cina nu este inclusa in itinerariul confirmat.
In cazul in care turistii sufera de o dizabilitate sau au vreo situatie fizica speciala, informatia trebuie furnizata in avans pentru a putea pregati oferta luand in calcul aceste considerente.
Fresh Holidays, partenerii sai pentru serviciile la sol sau orice alti furnizori subcontractati de acestia actioneaza doar ca agenti pentru organizarea calatoriilor. In cazul transportului aerian, de suprafata sau pe apa, cu orice mijloc de transport de natura mecanica, ne-mecanic sau un animal – agentii nu isi asuma responsabilitatea pentru orice pierdere, deteriorare, ranire, accident, deces, intarziere sau neregularitate cauzata din orice motiv (anulare, intarziere, amanare s.a.) sau defect la un mijloc de transport sau din orice motiv sau neindeplinirea obligatiilor de catre un hotel, restaurant, furnizor de transport, alta companie contractata sau sub-contractata sau cauzate de alte circumstante pe care nu le au direct sub control.
De asemenea, agentii nu isi asuma responsabilitatea pentru cheltuieli suplimentare datorate grevelor, imbolnavirilor, situatiilor neprevazute, vreme, problemelor de sanatate personale, cutremurelor, inundatiilor, epidemiilor, incendiilor, exploziilor, razboaielor, accidentelor, conditiilor drumurilor, intarzierilor la transport, nivelul apelor raurilor, altor cazuri fortuite sau de forta majora.
De aceea va sfatuim sa optati pentru o asigurare de calatorie cat mai complexa, care sa acopere cat mai multe situatii.
Furnizorii de servicii isi rezerva dreptul de a inceta, anula sau renunta la furnizarea de servicii daca clientul/clientii au/are un comportament, conduita sau actiuni neadecvate in timpul sau inaintea unei calatorii de natura sa ofenseze alti turisti, puna in pericol o proprietate, afecteze starea de bine, siguranta si/sau serviciile ce trebuiesc oferite altor turisti sau lui/ei/lor insusi/insesi/insisi. In astfel de situatii, se vor aplica clauze de anulare unilaterala din partea furnizorilor si acestia nu isi vor mai asuma nicio responsabilitate in ceea ce priveste clientii respectivi. Daca comportamentul, conduita sau actiunile turistului/turistilor cauzeaza daune, intarzieri, modificari unitatii de cazare, transportului sau altor servicii, acesta/acestia sunt raspunzatori de achitarea tuturor cheltuielilor pentru reparare/rectificare/recuperare, inclusiv cele de judecata sau legale ce pot aparea in astfel de situatii.
Toate precizarile facute mai sus se includ si completeaza cu articolul 5.7 al contractului cu turistul al agentiei noastre.
In cazul in care achizionati servicii suplimentare, inainte sau dupa plecare, online sau offline, de la alti furnizori, servicii care nu fac parte din contractul cu Fresh Holidays – responsabilitatea rezervarii si furnizarii acestora revine companiei de la care le-ati achizionat. Nu putem interveni in niciun mod pentru a solutiona eventualele probleme aparute.
Orice discrepanta intre serviciile contractate si furnizate la sosire trebuie sesizata in scris atat agentiei, cat si furnizorului local, imediat dupa constatarea lor. Reclamatiile ulterioare nu pot fi luate in considerare.
Zborurile dus/retur din destinatie
Biletul de avion reprezinta contractul de transport intre compania aeriana si persoana inscrisa pe bilet. Rezervarile si biletele de calatorie sunt nominale.
In cazul achizionarii unui pachet de servicii de calatorie avand in componenta si transport aerian, transportatorul are dreptul de a modifica orarele de zbor, notificand agentia in cel mai scurt timp posibil de la producerea evenimentului care duce la intarziere. In astfel de situatii, agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea si aterizarea aeronavelor la alte ore decat cele din program, compania aeriana fiind obligata sa asiste pasagerii conform normelor in vigoare (mai multe detalii art. 5.3 din contractul cu turistul). Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia tin de competenta si sunt responsabilitatea transportatorului aerian.
Pasagerul are obligatia de a verifica daca are toate documentele necesare calatoriei (bilet, pasaport, viza, dovada vaccinare etc.) si daca acestea sunt valabile, inclusiv documentele minorilor. Recomandam prezentarea la zbor cu minim 2 ore (in anumite cazuri chiar 3 ore) inainte de decolare. Check-in-ul se inchide cu 60 de minute inainte de ora de decolare.
Inainte de calatorie se recomanda sa verificati pe www.politiadefrontiera.ro sau la telefon 021.9590 daca indepliniti conditiile de iesire din tara.
In cazul modificarilor de date, ruta sau nume, va rugam sa contactati agentia noastra sau compania aeriana pentru a afla conditiile in care se pot face aceste modificari.
De asemenea, va recomandam sa ne contactati cu 24 de ore inainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de imbarcare.
Deoarece unele calatorii sunt calatorii complexe si la mare distanta, va sfatuim sa optati pentru o asigurare cat mai complexa, care sa acopere cat mai multe tipuri de riscuri.
Informatii specifice referitoare la conditiile de calatorie
Conditiile specifice de calatorie se pot modifica in orice moment, fara ca noi, ca agenti de turism, sa fim anuntati in prealabil. Verificam insa constant sursele responsabile si aducem la zi informatia de pe site / va informam individual daca sunteti parte a unui contract cu noi.
- Covid // Informatii covid-19
De la inceputul pandemiei furnizorii de servicii turistice au colaborat cu entitatile si autoritatile implicate in procesul de organizare si gestionare a calatoriilor, pentru a furniza informatii corecte si a isi putea relua in siguranta activitatile.
Conditiile de intrare in fiecare tara, ce privesc eforturile fiecarei tari de a limita transmiterea virusului SARS-CoV-2, se modifica constant. Ele pot suferi modificari de la momentul in care va faceti si se confirma rezervarea pana la momentul plecarii.
Datorita acestei situatii, verificam si trimitem din nou conditiile la zi cu doua saptamani inainte de plecare. Va rugam luati in considerare ca de la momentul rezervarii serviciilor si pana cu doua saptamani inainte de plecare (sau chiar si in acest interval) pot aparea modificari si schimbari totale ale conditiilor de indeplinit legate de politicile covid-19 (necesare vaccinare a doua sau a treia doza, documente speciale, test etc.)
Datorita evolutiei continue a situatiei la nivel global si luand in calcul complexitatea verificarii informatiei, din surse care sunt la zi cu notificarile autoritatilor de profil care au putere de decizie in aceasta privinta, pentru fiecare destinatie in parte, nu putem verifica constant conditiile de calatorie – relevante fiind oricum doar informatiile valabile inainte de plecare.
Puteti urmari modificarile conditiilor specifice de calatorie (cu intarzierile inerente datorate timpului necesar adunarii si verificarii informatiilor) aici: https://www.iatatravelcentre.com/world.php.
- Site-uri oficiale care pot fi consultate
Informatii privind conditiile de calatorie pe teritoriul altor state decat Romania gasiti aici:
https://www.mae.ro
https://www.mae.ro/travel-conditions
http://www.mae.ro/travel-alerts
- Pasaport, viza
Cetatenii romani pot calatori in tari straine cu pasaport simplu fara viza sau in baza unei vize obtinuta online sau in persoana, valabila pentru o anumita perioada de timp. Vizele permit intrarea o singura data sau multipla pe un anumit teritoriu si pot presupune anumite conditii de validitate.
In general, pasaportul trebuie sa fie valabil minim 6 luni de la momentul sosirii pe aeroportul de destinatie.
Pentru minorii neinsotiti de parinti trebuie prezentate certificatul de nastere si imputernicirea legala in limba engleza. (Mai multe detalii aici – https://www.politiadefrontiera.ro/en/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html).
Turistii sunt obligati sa indeplineasca formalitatile legale pentru obtinerea documentelor / vizelor necesare pentru calatorie, agentia putand cel mult pune la dispozitie informatiile de calatorie sau documentele de calatorie (dupa achitarea serviciilor corespondente) solicitate pentru a dovedi necesitatea indeplinirii respectivelor formalitati.
Turistii sunt raspunzatori pentru respectarea obligatiilor impuse de tara in care se calatoreste – in ceea ce priveste documente de calatorie, regulile vamale, sanitare, de conduita etc.
Cetatenii straini trebuie sa se informeze in privinta conditiilor si necesarului de viza, chiar daca plecarea este din Romania.
Rezervarile si conditiile de calatorie se efectueaza/transmit raportat la documentul cu care turistii declara ca vor calatori – carte de identitate, pasaport. In cazul in care acestea sunt modificate sau schimbate de la momentul rezervarii pana la plecare, turistul are obligatia de a ne informa pentru a putea verifica ce impact au asupra serviciilor contractate.
Alte informatii
Eticheta
Fiecare stat are cultura, normele si obiceiurile proprii. Ideal este sa intrebati care sunt principalele cutume ale regiunii in care calatoriti ca sa va simtiti comfortabil cand interactionati cu localnicii.
Va recomandam sa dati dovada de respect fata de obiceiurile, religia si spatiul privat al localnicilor. In mod particular fata de cladiri de cult, altare, imagini religioase, procesiuni sau persoane care se roaga. Faceti fotografii doar dupa ce va asigurati ca este permis.
Informatii esentiale / suplimentare / bagaj
Pentru fiecare destinatie furnizam cateva informatii esentiale, suplimentare si sugestii pentru ce ar trebui sa aveti cu voi in calatorie – ele se bazeaza pe experientele noastre personale si cunostintele noastre despre destinatie. Rolul lor este sa va faciliteze orientarea mai rapida intr-un spatiu nou. Va sfatuim insa sa cereti informatii specifice la fata locului, din surse de incredere – receptia hotelului, autoritati etc. – in cazul in care aveti nevoie de informatii sau servicii care nu fac obiectul pachetului turistic.